Scroll Top
Rbla. Santa Mònica, 10. 08002 Barcelona.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Que sabem d’eliminar el pagament de l’IVA a Hisenda per part dels treballadors i treballadores autònomes?

 

El govern, a escala estatal, fa uns mesos, va començar unes negociacions amb els agents socials, en el qual CTAC – Autònoms està representat per UPTA España.

L’objectiu d’aquestes reunions, és tractar d’harmonitzar la fiscalitat del treball autònom a Espanya amb directrius Europees, segons el qual l’Agència Tributària eximiria als autònoms de l’obligació d’incloure l’IVA en les factures emeses i de presentar les corresponents declaracions trimestrals. Per tant, els autònoms/es no haurien d’emetre factures amb IVA i tampoc es deduiria l’impost suportat, no presentant declaracions trimestrals per l’impost, però possiblement, serà necessari fer una única declaració a l’inici de l’any per a regularitzar, com en la declaració de la RENDA, a favor, o en contra. A pagar, o percebre.

Es treballa per a poder tenir la normativa llesta per a inicis del 2025 i els límits màxims de facturació anual que s’està valorant, és al voltant de 85.000 euros.

En definitiva, que els autònoms/es que accedeixin al futur règim de franquícies quedaran al marge de presentar de forma trimestral aquest impost indirecte.

Això és el que es coneix fins ara de la reforma de l’IVA, horitzó, any 2025 i encara molta feina per fer. Des de CTAC autónoms, estarem atents a les novetats en les taules de negociació i anirem informant.

Related Posts

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.